dinsdag 17 januari 2012

modron vrouwenorakel

Allerlei soorten kaarten en kaartensets vormen voor mij een speelse ingang om b.v. meer inzicht te krijgen in wat er in me leeft, als aandachtspunt voor de dag, ingang tot een gesprek, of als inspiratie voor een creatieve uitwerking. Toen ik las dat er van Caroline Groeneveld, van Modron Vrouwencollege, eind maart 2012 een nieuwe kaartenset in de verkoop komt met daarin aandacht voor natuurwijsheid en vrouwenmysterien, werd ik meteen nieuwsgierig.

Op haar site kun je elke dag een kaart trekken vanuit een vraag.
Het antwoord dat ik kreeg op mijn vraag vond ik heel passend en maakte me enthousiast naar meer. Reden om er op mijn blog even aandacht aan te besteden. Misschien ook iets voor jou?

1 opmerking:

Irma zei

Hoi Jacita.
Meteen ook geprobeerd, eerst een vraag gesteld, toen de kaart getrokkken en wat een mooie tekst.
Heel passend.
Gr. Irma