vrijdag 23 maart 2012

programma maart/april/mei 2012

Er zijn enige wijzigingen in het programma van maart/april/mei. Aangezien er op dit moment met het publiceren van nieuwe berichten op mijn website problemen zijn, geef ik jullie op mijn blog hier even weer het laatste nieuws.

De creatieve e-cursus (thuiscursus) KLEUR JE ZINNEN is afgelopen week met 5 enthousiaste vrouwen van start gegaan. Heb je ook zin om hier aan mee te doen en de lente vol creatieve inspiratie en kleurrijke bezinning in te gaan? Je kunt op ieder moment van het jaar inschuiven/meedoen. Vraag vrijblijvend de proefles aan en kijk of het iets voor je is. Lees er hier meer over.

Je kunt je nog steeds opgeven voor de:
Gastworkshop: de kracht van beer en bloem.
Op donderdag 12 april 2012, van half 10 tot half 1 komt Dorothee Helmert een gastworkshop in mijn atelier verzorgen. Zij maakt samen met kinderen haar eigen bloemenremedies en heeft een praktijk voor ouder/kind begeleiding, methode fluisterkind en dans. Een workshop waarin je spelenderwijs via de Berenholremedies kennis maakt met de betekenis van o.a.: bloemen, vogelzang, sneeuw en beer voor een dieper, vrijer, blijer, krachtiger en zachter leven; een leven met speelruimte voor de ongekende wijsheid van het kind in jezelf. Van harte welkom!€ 35 incl. 1 flesje Berenholremedie. Opgave loopt via mij.




Er zijn nog enkele plekken vrij voor de:
KLEUR JE BALANS CURSUS
Er start weer een nieuwe cursus op woensdagochtend. Data: 25 april, 9 mei, 23 mei en 6 juni 2012, m.b.v. aura-soma, intuitief schilderen en creatief schrijven, vormgeven aan wat er in je leeft en steeds meer in je kracht komen. zie ook: kleur je balans max. 4 tot 6 personen. Kosten 175 euro, incl.

nieuwe veranderde data 
2-DAAGSE KLEUR JE BALANS CURSUS
Woon je niet in de buurt van Arnhem/Nijmegen en wil je wel graag de 'kleur je balans' cursus volgen, zonder al te veel reisbeslommeringen? Ik bied nu ook een 2-daagse aan. Op vrijdag 11 en vrijdag 18 mei van 10 tot 5 uur. Kosten: 175 euro, incl.




Het workshopprogramma voor juni/juli van dit jaar komt binnenkort nog op de site te staan.

Wil je met een eigen groepje een workshop volgen?
Op aanvraag ga ik graag op jullie wensen in.

Geen opmerkingen: