dinsdag 6 maart 2012

e-cursus 30 weken kleur je zinnen

Het is bijna zover:

30 weken kleur je zinnen is met ingang van 19 maart 2012 beschikbaar als e-cursus.
Ik heb er erg veel zin in en nodig jullie bij deze uit om je nu alvast in te schrijven voor deze inspirerende creatieve thuiscursus.

Verlang je ernaar om meer in verbinding met jezelf te zijn?
Je leven van alledag wat meer bezieling te geven?
Wil je wel creatiever zijn, expressie geven aan wat er in je leeft, omdat je uit ervaring weet dat je je hier heel prettig bij voelt, maar kom je er uit jezelf niet zo toe?

Ik weet haast wel zeker dat mijn 30 dagen kleur je zinnen programma een hele fijne impuls voor je is naar een creatief leven met hart en ziel. Een programma ook vol creatief avontuur waarin je de levenskunstenaar in jezelf wekt!

Geniet van het gemak van een wekelijkse inspiratie via de mail.
Maak je eigen kleurrijke creatieve uitwerkingen helemaal op je eigen tijd, tempo en manier.
Deel je ervaringen via het speciale blog wat ik hiervoor aangemaakt heb.

Kijk gerust eens op kleurjezinnen.

Kan ik je verwelkomen?
De eerste 5 inschrijvingen wacht een klein toepasselijk cadeautje.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt heel aantrekkelijk want bij mij is precies aan de hand wat je beschrijft: ik wil zooo graag meer creatief uiting geven aan wat is bij mij maar het komt er gewoon niet van.
Wat zijn de kosten die eraan verbonden zijn?
Hartelijke groet, Roos

Antwa zei

wat een superleuk initiatief Jacinta, ik doe mee! Verheug me erop hoor. groetjes Antoinette