woensdag 13 juni 2012

klinken met je hart

Na een avondje concert met Deva Premal, Miten en Manose in Almere gisteravond beleefde ik weer opnieuw de helende kracht van samen zingen. Wat kan zingen toch bevrijdend en verbindend zijn!!! Om ook jullie belangstelling te wekken voor het zingen uit volle borst vanuit het verlangen om je ziel in klank uit te drukken, geef ik daarom vandaag twee linkjes naar inspirerende zang.

Het lied van de Ziel - de cd Van Ohm en Amen - Jan Kortie
Voor wie van zingen en meer begrip van de bewegingen en uitingen van de ziel houdt:
Jan Kortie heeft ook een heel mooi boek geschreven: Jouw ziel wil zingen.



Deva Premal en Miten - vorig jaar in London met het lied 'So much magnificence', wat mij betreft was dit gisteren ook weer een van de meest ontroerende liedjes.

1 opmerking:

Marrit zei

Wat mooi dat je bij het concert van Deva Premal en Miten bent geweest, dat wil ik ook al heel lang en hoop ik nog eens te doen, ik hou erg van hun muziek. Lijkt me heerlijk om daar vanuit je ziel mee te zingen en te Zijn.