zaterdag 8 oktober 2011

gastenboek versieren

Over een paar weken is het zover: op 22 en 23 oktober 2011 houd ik mijn expositie 'beelden van de ziel' in de dorpsschuur in Lent/Nijmegen. 
Natuurlijk ben ik in de weken hieraan voorafgaand al druk bezig met de voorbereidingen. 
Ik heb kaarten van een aantal schilderijen laten drukken. 
En ook een heel mooi boekje met schilderijen en teksten is te koop.
En nu maakte ik een creatieve buitenkant voor het gastenboek. Dat ging eerst niet van harte. Omdat mijn naaimachine heel lang ongebruikt onder de trap gestaan had (na ooit een periode van minstens 15 jaar lesgeven in kleding maken, en ik ook jaren geleden echt bijna al mijn kleren en die van mijn kinderen zelf maakte....waar haalde ik de energie vandaan?) moest ik deze eerst wel een grondige opknapbeurt geven. Toen dat eenmaal gebeurd was, kon ik heerlijk gaan zitten fröbelen met restjes stof en vilt: zie hier het resultaat. 
Dat ziet er toch net wat aantrekkelijker uit dan zo'n saaie zwarte buitenkant.
Schrijven maar!!!



Geen opmerkingen: