maandag 16 januari 2012

levensweg in kleur


Dag Hammarskjold

Vele wegen kent het leven en ieder mens heeft zijn/haar eigen weg te gaan. Deze weg gaat niet altijd over rozen, maar vooral ook over bergen en dalen, langs bloemrijke velden maar ook langs soms diepe afgronden. En of je nu wilt of niet, alleen jij hebt deze weg te gaan en je zult je met de thema's hiervan goed uiteen moeten/willen zetten.

Ieder leven wordt geleidt door een een hoofdmotief, een hoofdkleur, met hierbij vele andere kleuren die deze kleur begeleiden.

Heb je je wel eens afgevraagd:
"Wat is het belangrijkste kleurenthema in mijn leven?"

Je zou kunnen zeggen: je hebt bij je geboorte een kleur meegekregen, een levensthema waarmee je je uiteen wilt zetten, de belangrijkste lessen die jij komt leren. Het is dat waar je steeds over struikelt wellicht en waar je, door er telkens tegenaan te lopen, je steeds meer in wilt bekwamen. 

De gekleurde Aura-Soma equilibriumolieen/flesjes hebben o.a. relaties met de Tarot en de Numerologie. Dit zijn wijsheidsstromingen waarbij je vanuit universele symbolen, het onbewuste en de duiding van getallen antwoorden vindt op vragen die er in je leven. Ook kijk je daarbij vanuit de kleur naar je levensthema. Omdat iedereen wel een gevoelsrelatie met kleur heeft, is deze manier van werken voor heel veel mensen een mooie en laagdrempelige ingang tot bewustwording.

In een bepaalde fase van je leven wil je wat meer de diepte in. Je zoekt dan naar achterliggende motieven waarom dingen gaan zoals ze gaan. Daarvoor biedt een kleurconsult een goede ingang. Een andere reden tot begeleiding kan zijn dat je merkt dat zaken in je leven niet meer werken zoals ze eerst voor je deden. Je loopt als het ware een beetje vast. Vaak weet je dan niet altijd wat hiervan de reden is. Dan wordt het tijd om je leven een andere wending te geven. Met behulp van kleur kun je de rode draad, je levensthema, duidelijk krijgen en zien wat er nodig is om verder te komen, dichter bij jezelf, meer verbonden bij wat wezenlijk bij je past.

Maak eens een afspraak voor een Aura-Soma consult.
Het zal je veel informatie opleveren, waar je in je dagelijks leven je voordeel mee kan doen.

3 opmerkingen:

Heldinne zei

wat een prachtig citaat!

Joyce van den Beuken zei

Het is een heel interessant citaat.
Ik heb dit citaat lange tijd letterlijk genomen en raakte verlamd van het idee dat ik die ene juiste weg zou moeten bewandelen. Ojee, als ik nu maar die ene juiste, goede, keuze maakte.
Nu begrijp ik dat het de bedoeling is te leven vanuit mijn hart en vanuit vertrouwen. Dat deze weg niet altijd gemakkelijk zal zijn hoort erbij. Het is mijn unieke weg.
Ja, mooi, dus, raakt aan veel bij mij.

Jacinta Kogelman zei

Goed dat je het wat ruimer ziet nu. Bestaat er zoiets als het juiste? Wat juist (kloppend, waar) is voor jou op dit moment, lijkt me een mooi streven.