maandag 12 maart 2012

natuurmandala

Gisteren was het zo'n mooie eerste echte Lentedag bij ons. We konden het niet laten om op de rustige zondag alvast wat in de tuin te rommelen en haalden het dooie blad en de kale takken uit de bloemenborder. Ook maakten we een begin met het snoeien van de rozen.

Wat heb ik zin in het voorjaar. En eerlijk gezegd kan ik bijna niet wachten totdat het hier een grote bloemenzee is, ik mijn eigen kruiden weer kan plukken en dat de appeltjes en peertje weer hangen te glimmen aan de bomen. Maar ja, dat duurt nog even. Tot die tijd geniet ik dan maar van de mooie filmpjes over natuurlijk groen en bloemen en hoe hier creatief mee aan de slag te gaan.

www.danmala.com
Heb je trouwens de nieuwste Happinez al gezien en gelezen? Daarin vind je schitterende pagina's van de danmala's (bloemencirkels) van Kathy Klein.

Op deze site kun je die ook op je pc bekijken.


Wil je zelf ook wel eens een natuurlijke mandala maken?
Dit filmpje stond al een tijdje bij mijn favorieten.
Het brengt je vast op ideeën.


1 opmerking:

Helmi zei

Natuurlijke mandala, leuk!!! Succes met de huisjes.