zaterdag 2 februari 2013

gratis e-book 'leef de kleuren van je hart'


Een paar dagen geleden heb ik een mooi gratis e-book op mijn site gezet, meteen maar met zo'n super de luxe Eye-catcher erbij. Zeg nou zelf, van al die mooie kleuren, daar word je toch helemaal hebberig van! (dat heb ik overigens heel handig geleerd en zelf gecreëerd m.b.v. een gratis instructiefilmpje van internet).

Het is een kleurrijk e-book vol inspiratie voor levenskunstenaars. Ik heb er eigen kunstzinnig werk en gedichten in opgenomen, je vind er enkele meditaties en leuke creatieve opdrachten voor wie durft kleur te bekennen en algemene inspiratie over kleur en leven vanuit het hart. Achterin het boek is zelfs een kortingsbon opgenomen, waarmee je voor half geld een afspraak voor een creatieve kleurenreading kunt maken.

Ga je ook voor een creatief leven vanuit het hart en kun je hierbij wel wat hulp en inspiratie gebruiken? Schrijf je dan nu in voor mijn nieuwsbrief en je ontvangt het e-book als pdf bestand in je mailbox.

Zit je al in mijn adressenbestand en denk je 'dát is nou pech hebben'.....geen nood.

Stuur me even een mailtje met je verzoek en ik stuur je het e-book alsnog toe.

Geen opmerkingen: