donderdag 22 september 2011

woordkunst


Vandaag was ik weer eens wat aan het snuffelen op internet.
Van het een kwam het ander en het toeval wilde dat ik een programma ontdekte waarmee je hele leuke dingen kunt doen met woorden. Ik typte zomaar wat woorden in die voor mij in mijn creatieve begeleidingswerk aan de orde zijn en ging er eens mee husselen.
Daarvan zie je hierboven een probeersel.

Later op de dag verscheurde ik een van de geprinte blaadjes (ik had verschillende lay-outs uitgeprobeerd) en maakte er nog een beetje meer woordkunst van door te scheuren, te plakken en met acryl en bijenwasblokjes er wat op te schilderen/tekenen.
Niet met de bedoeling om het iets te laten worden, maar puur voor het plezier.


Krijg je ook zin om met woordjes te spelen en je eigen woordkunst te maken?
Kijk dan eens bij: www.wordle.net

Geen opmerkingen: