maandag 26 november 2012

de kinder-mir


De Mirmethode is bij velen al een bekend gegeven.
Het is een Zelfhelingsmethode en is bedoeld voor mensen met emotionele en lichamelijke klachten die daar graag zelf wat aan willen doen.
Ben je nog niet vertrouwd hiermee? lees dan hier meer.

De kinder-mir is een mooie kleurrijke variatie hierop.

Ook voor volwassen leuk om eens te proberen.
Kom in eenvoudige beeldtaal en bewegingen weer terug in je centrum.

- ik heb een zonnetje in mijn buik
- dat zonnetje maakt me helemaal schoon
- ik ben nu een stralend zonnetje
- ik zie duizenden andere lichtjes om me heen
- samen zijn we nu een regenboog
- ik kies daaruit mijn eigen kleuren
- mijn papa heeft zijn kleuren
- mijn mama heeft haar kleuren
- mijn kleuren wijzen mij de weg
- ik stap van kleur naar kleur
- en kom nu op mijn eigen plek

Geen opmerkingen: